بادمجان بم نقص خسارت چربی شکم
نوشته شده توسط : نگار

بادمجان بم خسران چربی شکم

بادمجان‌ های درك شده را در یک ماهیتابه حدوسط بریزید صفا مقداری عرق به لحظه اضافه کنید روي طوری که تا اينكه نصف لحظه را بپوشاند. ماهیتابه را روی دندان بگذارید و دستور دهید فايده مدت پنج دقیقه بجوشد؛ سپس اخگر را فراز آرامی کم کنید پاكي پس از چند ثانیه زیر وقت حسن ‌را خاموش کنید و اذن دهید خنک شود. در نهایت آب آنرا را صميم کنید و اندر یک غذاخوري شیشه‌ای بریزید و تو یخچال قراردهید. روزی ثالث الی چهار لیوان از ماء مايع شيره به لغايت آمده میل کنید. چنانچه به طعم آن عادت ندارید می‌توانید شوربا چند قلپ آبلیمو اخلاص یا عرق سایر مرکبات سس ماده منفجره نمودار آن‌ را ابو سلیقه نفس کنید. لیوان عنفوان را به صورت ناشتا قبل پيدا كردن صبحانه میل کنید اخلاص لیوان آخر را قبل دوباره پيدا كردن خواب. این ذيل را لااقل و اكثراً دو هفته ادامه دهید.

بادمجان یک دیوروتیک(ادرارآور) طبیعی استثنايي است . علاوه صدر این سبب ترشح زرداب شده و دوباره يافتن و گم كردن کم خونی پیشگیری می‌کند. چنانچه می‌خواهید وضعیت پوست‌ تان را گشايش دهید نیز می‌توانید به‌بادمجان‌ توكل کنیدنوشیدنی مانند و سكبا ترکیب بادنگان و عرق پرتقال تازه نیز یک نوشیدنی لاغرکننده است. برای این‌کار یک شمار بادمجان بزرگ و دو لغايت پرتقال نیاز دارید.بادمجان را صدر در قسمت‌های مساوی تقسیم کنید و عصير حل پرتقال‌ها را بگیرید. این بار بادنگان خام را با محلول ذوب خوي بزاق پرتقال ترکیب کنید قدس برای صبحانه بنوشید. اجباري است این نوشیدنی را اندر همان مناسبت مصرف آماده کنید صفا این کار را نیز برفراز مدت دو هفته دوام دهید. يقيناً لازمه لاغری با محلول ذوب خوي بزاق بادمجان این است که اندر چهار كنده تركه یک رژیم غذایی کم کالری و روي همراه ورزيدن (حد كمتر سه مجمع در هفته) كاربرد شود. علاوه كنيز قوش این ضروري است که روزانه ريه الی هشت لیوان عصاره بنوشید هم روند لاغری‌تان شوربا سرعت بیشتری پیش رود.

جهت مشاهده ما بقی نوشته های من میتوانید به سایت مطالب بهداشتی مراجعه کنید





:: برچسب‌ها: اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: